Asiakaspalvelu

Näin tilaat

Caliroots.fi-sivustolla - ta ostaminen on helppoa!

Me toimitamme kaikkiin maailman maihin. Valitse mikä tahansa tuote, mistä tahansa kolmesta myymälästä (Cali Streetwear / SFD Sneaker Store / C Premium Store), ja siirrä tuotteet samaan ostoskoriin! Sinun ei tarvitse edes olla jäsen!
Ostaessasi Caliroots.fi-sivustolta sopimuksesi on Suomen lakien alainen - Suomen kuluttajasuoja
 

Toimi seuraavasti:

Klikkaa haluamaasi tuotetta, valitse koko ja lisää tuote ostoskoriin. Kun haluat siirtyä kassalle, klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa sijaitsevaa ostoskoria. Kassalla annat osoitteesi ja yhteystietosi. Valitse haluamasi toimitustapa. Valitse maksutapa. Klikkaa "Tilaa nyt".

Valmista!

Saat automaattisesti sähköpostiviestin, joka sisältää tilauksesi tiedot ja tietoa siitä, miten kirjaudut Caliroots-asiakastilillesi. Tarkista tilaustietosi, seurantanumero jne. kohdasta "Oma profiili".

Tervetuloa Caliroots.fi-sivustolle!

HUOMAUTUS: On erittäin tärkeää, että annat meille päiväsaikaan käyttämäsi puhelinnumeron, mieluiten matkapuhelinnumeron.
Ehdot

Toimitustavat

Kaikki tilaukset toimitetaan UPS:llä!
 

UPS

Kaikki asiakkaat saavat seurantanumeron, jonka avulla paketin kulkua voidaan seurata koko kuljetusketjun ajan. Kaikki paketit on vakuutettu sinun turvallisuuttasi ajatellen.
UPS ei toimita tilauksia viikonloppuisin eikä paikallisina juhlapäivinä.
Huomaa, että toimitusosoitteen ja laskutusosoitteen on oltava samat, ellei sinulla ole UPS:n My Choice -tiliä.
 
UPS Economy

Maksut ja toimitus:
Maksu tilausta kohden on 4,9 euroa.
UPS toimittaa pakettisi kotiovelle klo 8.00–19.00 (paikallista aikaa). Paketti toimitetaan vain, jos joku on paikalla kuittaamassa toimituksen.
UPS yrittää paketin toimitusta kolme kertaa. Jos et ole kotona ensimmäisellä kerralla, toimitusta yritetään uudelleen seuraavana päivänä. Jos pakettia ei saada toimitetuksi kolmesta yrityksestä huolimatta, sitä säilytetään viisi päivää paikallisessa UPS:n asiakaspalvelupisteessä. Kaikki UPS:n asiakaspalvelupisteet ovat avoinna viikon jokaisena päivänä.

Noutamattomat tai vastaanottamattomat tilaukset:
Jos teet tilauksen, etkä nouda sitä viiden päivän kuluessa (UPS yrittää toimittaa pakettiasi kolme kertaa ennen kuin se päätyy UPS:n asiakaspalvelupisteeseen) siitä hetkestä, kun paketti on saapunut UPS:n asiakaspalvelupisteeseen, tai kieltäydyt vastaanottamasta pakettia, kun sitä toimitetaan sinulle, et saa täyttä hyvitystä tilauksestasi. Sen sijaan joudut maksamaan toimitusmaksun ja hallinnointikulut, yhteensä 30 euroa.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

UPS Express

Maksut ja toimitus:
Maksu tilausta kohden on 35 euroa ja toimitusaika on 1 arkipäivä useimmille paikkakunnille Suomessa, kun tilaus tehdään arkipäivänä ennen klo 16.00 (CET).
UPS toimittaa pakettisi kotiovelle klo 8.00–19.00 (paikallista aikaa). Paketti toimitetaan vain, jos joku on paikalla kuittaamassa toimituksen.
UPS yrittää paketin toimitusta kolme kertaa. Jos et ole kotona ensimmäisellä kerralla, toimitusta yritetään uudelleen seuraavana päivänä. Jos kaikki kolme yritystä epäonnistuvat, pakettia säilytetään viiden päivän ajan paikallisessa UPS:n asiakaspalvelukeskuksessa.

Maksu:
Tällä hetkellä UPS Express -toimitustapaa ei voi yhdistää mihinkään Klarnan palveluihin. Pyydämmekin käyttämään jotain muuta maksutapaa UPS Express -tilauksiin.

Palautukset:
Katso kohta "Palautukset".

 

Maksutavat

Hyväksymme VISA-, Master Card- ja Euro Card -kortit sekä PayPalin ja Klarnan.

Caliroots.fi-sivustolla voit maksaa turvallisesti ja kätevästi luottokortilla.

Kumppanimme on DIBS, yksi Euroopan johtavista maksupalvelujen tarjoajista. DIBS käsittelee luottokorttitietosi suoraan ja turvallisesti. Luottokorttitietoja ei rekisteröidä Caliroots.fi-sivustolle. Et joudu maksamaan ylimääräisiä kuluja, jos valitset tämän vaihtoehdon. Jos sinulla on kysyttävää tästä maksutavasta, ota yhteys korttisi myöntäneeseen tahoon.

Klarna Checkout
Klarna Checkout -ratkaisulla maksat turvallisesti ja kätevästi laskulla, erämaksulla, luottokortilla ja pankkisiirrolla. Katso Klarnan ehdot tästä.

 
PayPal

Kun valitset maksutavaksi PayPalin, sinut ohjataan PayPalin sivuille maksun suorittamiseksi. Yksinkertaista ja turvallista. Jos sinulla on kysyttävää tästä maksutavasta, ota yhteyttä PayPaliin: www.paypal.com.

Klarna-tili

Jos asut Tanskassa, Suomessa, Norjassa tai Ruotsissa (ei erämaksuja Norjassa), voit valita laskulla maksamisen.
Lasku on sekä yksityis- että yritysasiakkaiden valittavana. Toimitamme vain viralliseen osoitteeseesi tai yrityksesi lailliseen osoitteeseen. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Käytämme kaikkeen laskutukseen Klarna Europe AB:tä. Luottotiedot tarkistetaan välittömästi.
Lasku lähetetään Klarnalta sähköpostitse suoraan sinulle samalla hetkellä, kun paketti lähtee meiltä.

Klarnan erämaksut

Voit valita maksujen jakamisen eriin, alkaen 100 SEK/kk tai vähintään 1/24 kuukaudessa. Voit aina maksaa myös koko summan. Vuosikorko: 18 %.
Jos et maksa maksukauden aikana, sinulle lähetetään muistutuksia ja maksuvaatimuksia. Lisäksi joudut maksamaan korkoa ja muistutusmaksuja.

Jos sinulla on kysyttävää maksuistasi, ota yhteyttä Klarnaan:
Soumi
Tanska

Klarna-lasku

Laskua voivat käyttää sekä yksityis- että yritysasiakkaat. Toimitamme vain viralliseen osoitteeseesi tai yrityksesi lailliseen osoitteeseen. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Käytämme kaikkeen laskutukseen Klarna Europe AB:tä. Luottotiedot tarkistetaan välittömästi. Lasku lähetetään Klarnalta sähköpostitse suoraan sinulle samalla hetkellä, kun paketti lähtee meiltä.

Laskutuslisä:
Suomi 5 euroa.
Norja 49 NOK
Tanska 39 DKK

Jos sinulla on kysyttävää maksuistasi, ota yhteys Klarnaan:
Soumi
Tanska
Norja

 

Peruutukset ja vaihdot

Note: During SALE, weekends and bank holidays, once your order has been placed we cannot stop the process of items being sent. Please use the return form if you don't want your items.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman pian ennen kuin ehdimme pakata ja toimittaa tilauksen.
Kun lähetät meille sähköpostia, kirjoita aina aihekenttään tilausnumerosi sekä "PERUUTUS" tai "TILAUKSEN MUUTOS". Me käsittelemme asiasi.
Jos tilaus perutaan, kun se on jo toimitettu, pidätämme oikeuden veloittaa
10 euron jälleenvarastointimaksun.
 

Useamman tuotteen tilaaminen

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaukset, joissa tilataan useampia kappaleita samaa tuotetta, erityisesti, kun on kyse rajoitetuista eristä ja lenkkareista.
Jos olet epävarma, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected].
 

Hintavirheet

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jossa on hintavirheitä, tai muuttaa sitä.
 

"Mystery Box" - mysteerilaatikon ehdot

Normaali täysi palautusoikeus, mutta sinun on palautettava koko laatikko. Yksittäisiä tuotteita EI voi vaihtaa.
 

"3 for 2" campaign

Terms for orders placed during the "3 for 2" campaign Buy 3 pay for 2, get the cheapest one free. When you buy 3 items from our sale you will automatically get the cheapest one free. If one of the ordered items is out of stock, we reserve the right to cancel the entire order. We will notify you by mail which product that was out of stock. We will then cancel your entire order. The remaining products on your order will automatically be shown at the online store, so that you are able to place a new order.

Returns or Exchanges:
We have a 30 days return policy, this also applies to items on sale. Upon return of the free product, we will not refund you since the product never was charged for. If you return a product that you paid for, but choose to keep the free product, then you are no longer entitled to take part in the Promotion 3 for 2. You then have to pay for the free product, and we will refund you the difference between the returned item and the free product.
FAQ
Milloin asiakaspalvelu on avoinna?

Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin. Voit lähettää sähköpostia milloin vain – vastaamme mahdollisimman pian. Tavoitat meidät myös puhelimitse pyhättöminä arkipäivinä kello 08.00-18.00. Jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti, otathan tilausnumerosi valmiiksi esille.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jotta saisit tilaamasi tuotteet mahdollisimman nopeasti, käsittelemme tilauksesi pian sen hyväksymisen jälkeen. Tämän vuoksi tilausta ei ole mahdollista peruuttaa. Mikäli olet tehnyt tilauksen illalla kello 17.00-07.00 välillä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] Voimme mahdollisesti keskeyttää tilauksen riippuen siitä, kuinka pitkälle se on edennyt. Ilmoitathan aina tilausnumeron ja toimitustavan viestissä, jotta löydämme tilauksesi nopeasti.

Voinko muuttaa/täydentää tilaustani?

Jotta saisit tilaamasi tuotteet mahdollisimman nopeasti, käsittelemme tilauksesi pian sen hyväksymisen jälkeen. Tämän vuoksi tilausta ei ole mahdollista peruuttaa. Mikäli olet tehnyt tilauksen illalla kello 17.00-07.00 välillä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] Voimme mahdollisesti keskeyttää tilauksen riippuen siitä, kuinka pitkälle se on edennyt. Ilmoitathan aina tilausnumeron ja toimitustavan viestissä, jotta löydämme tilauksesi nopeasti.

Haluan palauttaa osan tuotteista/koko tilauksen, ja olen valinnut maksutavaksi Klarna-laskun. Miten toimin?

Mikäli aiot palauttaa yhden tai useampia tuotteita ja olet valinnut maksutavaksi Klarna-laskun, suosittelemme maksamaan kaikki tuotteet ja odottamaan hyvitystä meiltä. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä Klarnaan puhelimitse 09 - 425 99 771 tai osoitteessa www.klarna.fi, ja pyytää heitä siirtämään eräpäivää. Käsittelyaikamme palautuksissa on 14 päivää. Välttyäksesi ylimääräisiltä kuluilta, kuten muistutuksilta, suosittelemme valitsemaan jommankumman näistä vaihtoehdoista.

Miten alennuskoodit toimivat?

Alennuskoodimme voivat joissakin tapauksissa sisältää rajoituksia. Luethan lisätiedot tarkkaan käyttäessäsi alennuskoodia. Alennuskoodi aktivoidaan kassalla: syötä koodi ostoskorin alapuolella olevaan ”Lisää alennuskoodi” -kenttään ja klikkaa ”Aktivoi koodi”. Huomaat, että ostoskorissasi olevan tuotteen/tuotteiden hinta muuttuu. Jos et saa alennusta, vaikka toimit ohjeiden mukaisesti ja alennuskoodi on voimassa, älä tee tilaustasi loppuun. Emme nimittäin voi myöntää alennuksia jälkikäteen. Ota sen sijaan meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua!

Voinko seurata tilaukseni etenemistä?

Heti kun tuotteesi lähtevät varastostamme, saat sähköpostiisi vahvistuksen ja seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi etenemistä. Seuranta aktivoituu ensimmäisen kerran, kun tavarantoimittaja rekisteröi lähetyksen. Tämän vuoksi seurantalinkki ei välttämättä toimi heti tilausvahvistuksen vastaanottamisen jälkeen. Jos seuraat pakettisi etenemistä ja huomaat, että se on saapunut valitsemaasi postitoimistoon, sinun ei tarvitse odottaa erillistä ilmoitusta. Voit noutaa paketin seurantalinkistä löytyvällä lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella. Tilauksen toimitusosoitteen muuttaminen jälkikäteen ei valitettavasti ole mahdollista.

Olen valinnut toimitustavaksi Jetpakin, kuinka se toimii?

Kun teet ostoksia sivuillamme, voit valita toimitustavaksi Jetpakin. Tuotteet toimitetaan tällöin samana iltana edellyttäen, että olet tehnyt tilauksesi ennen kello 15.00 arkipäivänä.

Jetpak toimittaa tilaamasi tuotteet samana iltana kello 18.00-22.00 välillä seuraaviin kaupunkeihin: Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen, Söderkulla, Kerava, Tuusula ja Järvenpää.

Jetpak ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse juuri ennen toimitusta. On tärkeää, että olet antanut oikean puhelinnumeron tilauksen tekemisen yhteydessä ja olet tavoitettavissa toimitusaikojen puitteissa.

PS. Koska Jetpak lähettää tuotteesi lentokoneella, et voi valita tätä toimitustapaa tilatessasi spray-pulloja. Pumppupullojen tilaaminen sujuu sen sijaan täysin ongelmitta.

Miten osaan valita oikean koon?

Tuotekuviemme vieressä on kokotaulukko, josta saat tarkempaa tietoa kyseisen tuotteen kokovaihtoehdoista. Tarkistathan oikean koon kokotaulukosta ennen tilauksen tekemistä, sillä koot voivat vaihdella eri merkkien ja mallien välillä. Jos tilaat vahingossa väärän koon, sinulla on aina 30 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tehdessäsi ostoksia sivuillamme.

Pakettini oli vahingoittunut vastaanotettaessa, miten toimin?

Kun noudat tilauksesi postitoimistosta tai vastaanotat kotiinkuljetuksen, on tärkeää tarkastaa, ettei paketti ole vahingoittunut kuljetuksen aikana. Jos huomaat paketin olevan vahingoittunut, ilmoita asiasta heti postitoimistoon tai kuriirille. Jos et ilmoita vahingosta heti vastaanottamisen yhteydessä postiin tai kuriirille, vaan avaat paketin huomataksesi, että tuote on vahingoittunut, on meidän ja tavarantoimittajan vaikeaa ratkaista ongelma.

Miten palautan tilaukseni?

Palautuslomake on täytettävä ja lähetettävä palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden yhteydessä. Liitä palautuslomake pakettiin ja jätä postitoimistoon. Asiakkaana vastaat palautuksen toimituskuluista. Vaihdettaessa uusi tuote lähetetään tietenkin maksutta.

Miten teen reklamaation tuotteesta?

Mikäli olet vastaanottanut virheellisen tuotteen, josta haluat tehdä reklamaation, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ennen kuin palautat tuotteen.

En ole saanut palautuslomaketta, miten toimin?

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, mutta sinulta puuttuu palautuslomake, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse niin autamme sinua. Ota tilausnumerosi valmiiksi esille, jotta voimme nopeasti luoda uuden palautuslomakkeen.




Onko teillä kysymyksiä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Palautukset

Palautukset ja vaihdot

Palautusoikeus − Voit palauttaa tuotteen omalla kustannuksellasi 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Huomaa, että sinun tarvitsee vain ilmoittaa palautuksestasi 30 päivän kuluessa.

Vaihdot − Voit myös palauttaa tuotteen 30 päivän kuluessa ja vaihtaa sen toiseen tuotteeseen. Tuotteen on oltava samanhintainen tai halvempi kuin palautettava tuote. Noudata tilauksesi mukana toimitettuja palautusohjeita. Kummassakin tapauksessa tuotteen on oltava käyttämätön ja uutta vastaavassa kunnossa. Et esimerkiksi voi lähettää lippiksiä kirjekuoressa etkä liimata etikettejä kenkälaatikoihin. Sekä palautettavan tuotteen ETTÄ pakkauksen on oltava käyttämätön ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotetta on käytetty, et saa hyvitystä, ja jos pakkaus on vahinghoittunut, veloitamme sinulta vähintään 20 % tuotteen hinnasta tai 30 euroa.

Jos palautat tuotteen tilauksen mukana toimitettujen palautusohjeiden mukaisesti, vaihdamme tuotteen toiseen ilman toimitusmaksua tai vaihtoehtoisesti hyvitämme maksusi.

Muista merkitä palautusasiakirjoihin "Tuotepalautus" ja "Toimitettu seurantanumerolla [sinun numerosi]". Liitä mukaan myös tiedot tuotteen tyypistä ja arvosta.

Caliroots ei palauta toimituskuluja.

Käytä Palautuslomaketta (klikkaa linkkiä) ja lähetä paketti osoitteeseen:

Caliroots, BOX 1251, 164 29 Kista, Sweden

HUOMAUTUS: Palautusten ja vaihtojen suorittaminen voi kestää 14 päivää.
Lähetä KAIKKI palautuksia koskevat kysymykset osoitteeseen: [email protected].
Ilmoita aihekentässä tilauksesi numero.
Mittausohjeet

 

Kaikki vaatteet mitataan ennen kuin ne esitellään sivustolla. Suosittelemme, että vertaat sivustolla esitettyjä mittoja sinulla jo olevaan vaatteeseen, jos et ole varma, minkä kokoisen vaatteen tilaisit.

  • 1. Vyötärö (x2) − Tässä vyötärön mitta on olennainen.
  • 2. Pituus − Mittaa jalan pituus haarasta jalkaterään.
  • 3. Jalan leveys (x2) − Mittaa lahkeen aukon leveys.
  • 4. Rinta (x2) − Mittaa etäisyys kainalosta toiseen ja kerro kahdella.
  • 5. Pituus − Mittaa pituus olkapäältä vaatteen alareunaan.
  • 6. Hiha − Mittaa pituus kainalosta hihansuuhun.
  • 7. Aurinkolasit - Leveys
  • 8. Aurinkolasit - Korkeus
  • 9. Aurinkolasit - Pituus

Huomautus: Kaikki mitat ovat senttimetreinä.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kokoja koskevia kysymyksiä!

Yhteystiedot

Valitse aihe teidän tapauksessa.

Tilauksen muuttaminen ei ole mahdollista sen jälkeen, kun olet hyväksynyt sen. Mikäli haluat eri koon, mallin, värin tai muuta vastaavaa, pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen tai vaihtoehtoisesti hyödyntämään palautus- tai vaihto-oikeutta. On erittäin tärkeää, että käyt läpi tilauksesi ja varmistat, että olet tyytyväinen valintoihisi ennen tilauksen vahvistamista.
Väärinkäyttöjen ehkäisemiseksi voit tehdä vain yhden tilauksen siihen maahan, jossa olet tilaushetkellä, kun valitset maksutavaksi pankki-/luottokortin tai laskun. Rajoitus ei koske PayPalia.
Mikäli teet tilauksesi arkipäivänä ennen kello 16.00 CET, lähetämme tuotteet varastoltamme vielä samana päivänä. Mikäli teet tilauksen kello 16.00 jälkeen perjantaina tai viikonloppuna, tilaus lähetetään seuraavana maanantaina. Lue tiedot eri toimitusvaihtoehdoista, niin löydät mahdollisesti vastauksen kysymykseesi. Toimitamme kaikkialle ympäri maailman, minkä vuoksi voit valita useampien toimitustapojen ja tavarantoimittajien väliltä. Tutustu vaihtoehtoihin sinun maassasi ja ota selvää, mikä sopii juuri sinulle!
Kiireisinä aikoina palautuksien ja vaihtojen käsittelemisessä voi kulua 14 päivää siitä, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse heti kun palautuksesi on käsitelty. Mikäli kyseessä on tuotteen vaihtaminen, saat sähköpostitse seurantalinkin, jonka avulla voit seurata paketin etenemistä. Saat hyvityksesi palautuksesta seuraavien arkipäivien aikana vahvistusviestin vastaanottamisen jälkeen.
Teknisistä syistä johtuen alennuskoodin aktivoiminen tilauksen vahvistamisen jälkeen ei ole mahdollista. Varmistathan siis, että alennuskoodi on aktivoitunut ja olet saanut vähennyksen loppusummasta ennen tilauksen hyväksymistä. Jos olet tehnyt tilauksen ilman, että sait alennuksen, voit yrittää keskeyttää sen. Näet tilausvahvistuksesta miten toimia.
Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi parhaalla mahdollisella tavalla, pyydämme sinua lähettämään kuvat tuotteen kunnosta, vahingosta tai virheestä. Näin voimme yhdessä valmistajan kanssa arvioida reklamaatiotapauksesi nopeammin.
Erikseen avautuvasta kokotaulukostamme saat tarkempaa tietoa katselemastasi tuotteesta. Näet listasta eurooppalaisten kokojen vastineet muun muassa US, UK ja CM –mitoille.
Tietoa uutuuksista ja täydennyksistä saat uutiskirjeemme ja sosiaalisen median kanaviemme kautta. Seuraa meitä Instagramissa @calirootsstore ja tilaa uutiskirjeemme pysyäksesi ajan tasalla.

Pakolliset kentät


Toistaiseksi asiakaspalvelu on saatavilla ainoastaan englanniksi ja ruotsiksi.

Helpoin tapa ottaa meihin yhteyttä on lähettää sähköpostia osoitteeseen:
[email protected]

Pyrimme vastaamaan kyselyysi arkisin 24 tunnin sisällä.

Asiakastuki puhelimitse arkisin klo 08.00 - 18.00 CET.
875 32 66 724

Laskutus ja maksut
Osoita kysymykset laskutuksesta ja maksuista Klarnan asiakaspalvelulle.

Puh: +468 120 120 10
Internet: klarna.com/support

Yrityksen tiedot
Californian Roots AB, Sweden.
Rekisterinumero: 5566567086
 

Avoin työhakemus

Press & kumppanit

Caliroots affiliate program
Onko sinulla verkkosivut tai blogi, ja haluaisit tienata niillä?

Me maksamme provisiota jokaisesta meille välittämästäsi ostoksesta!
Tämä tapahtuu yhteistyössä affiliate-verkoston kanssa, joka hoitaa teknisen puolen.

Näin se toimii:

  • Liittymällä affiliate-ohjelmaamme sinusta tulee Calirootsin yhteistyökumppani.
  • Luot linkkejä Calirootsin tarjouksiin ja tuotteisiin. Voit linkittää kotisivuilta, blogista, uutiskirjeestä jne.
  • Sivustosi vierailijat tekevät ostoksia suositustesi mukaan.
  • Saat meiltä korvausta myynnistä – jopa 12% provision.
Älä hukkaa tilaisuutta tienata rahaa antamalla vinkkejä meistä ja tuotteistamme! Luo tästä ilmainen tili Commission Junction.
 

 


Ryhdy lähettilääksi!
Onko sinulla makea Instagram-tili tai blogi, joka sopii mielestäsi täydellisesti Calirootsin kulttuuriin? Kerro siitä meille! Etsimme jatkuvasti uusia tennarifaneja, katumuodin edelläkävijöitä sekä muita rentoja ihmisiä, joiden kanssa tehdä yhteistyötä. Liittyessäsi sponsoriohjelmaamme sinusta tulee yksi lähettiläistämme.

  • Sponsoroimme sinua kaikkien valikoimaamme kuuluvien tuotemerkkien tennareilla ja katumuodilla
  • Luot vaatteista postauksia opastaen seuraajiasi sivustollemme ja/tai Instagram-tilillemme @calirootsstore
  • Postauksien painoarvo ja julkaisutiheys vaihtelevat riippuen seuraajiesi lukumäärästä ja aktiivisuudesta
Osallistuaksesi sponsoriohjelmaamme lähetä meille sähköpostiviesti, jossa kerrot visiostasi. Viestin tulee sisältää myös seuraavat asiat:
  • Ikä ja asuinmaa
  • Instagram-tili ja seuraajien lukumäärä
  • Blogi ja satunnaisten vierailijoiden lukumäärä viikossa
  • Snapchat, Youtube tai jokin muu merkittävä sosiaalisen median kanava?
  • Oletko tällä hetkellä jonkin muun katumuoti- ja/tai tennaribrändin sponsoroima?
Lähetä sähköpostia PR-osastollemme osoitteeseen [email protected] (mielellään englanniksi), niin otamme sinuun yhteyttä ja annamme lisätietoja!

Huom: Saamme paljon tiedusteluja ja vaikka olemmekin superiloisia siitä, että niin moni on kiinnostunut ryhtymään lähettilääksemme, emme valitettavasti kykene vastaamaan kaikkiin viesteihin.

 


Media
Oletko toimittaja, bloggaaja tai työskenteletkö jonkin muun sisällöntuotantoon liittyvän median parissa? Oletko kiinnostunut Calirootsiin liittyvistä uutisista, keskusteluista tai tapahtumista? Ota yhteyttä PR-osastoomme sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja kerro, kuinka voimme auttaa. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Lataa logo
Lataa Caliroots-logo eri tyyppisinä tiedostoina sekä kaikkina versioina, joita voit käyttää artikkeleissa, pääkirjoituksissa sekä muissa Calirootsiin liittyvissä teksteissä.